Facebook Reklamları
“Reklamcılık” yazan gri bir başlık ile görünen Facebook gönderilerini gördünüz mü? Bu tür gönderi, Google Ads’de olduğu gibi, segmentlere ayrılmış bir kitleye reklam yapmak için dünyanın en büyük sosyal ağının izleyicilerinden yararlanmanıza olanak tanıyan bir platform olan Facebook Reklamları ile yapılır.
Araç, çeşitli iş hedeflerine odaklanan çeşitli formatlar ve segmentasyonlar sunar: sayfada takipçiler edinin, potansiyel müşteriler oluşturun, etkinliklere katılımı onaylayın vb.
İlan Seçenekleri
Her birinin kendi amacı olan farklı türde reklamlar vardır. Kampanyanızı oluşturmanız gereken nihai sonuçtan kaynaklanmaktadır. Bu yapılandırma, kullanıcının reklamlarınızı oluşturmasını ve hedeflerinize ulaşmasını kolaylaştırır.
Marka bilinirliği: Amacınız, reklamlarınıza dikkat etme olasılığı daha yüksek olan kişilere ulaşmak ve marka bilinirliğinizi artırmaktır.
Instagram Reklamları
Instagram Reklamları, hem zaman çizelgesinde hem de sosyal ağın Hikayelerinde reklam oluşturmanın bir yoludur. Bu reklamlar, fotoğraf veya video sekanslarıyla birlikte resim, video ve atlıkarınca biçimlerinde olabilir. Araç, tıklamalar, dönüşümler, uygulama yüklemeleri, video görüntülemeleri vb. Oluşturmak için kullanılabilir.
Instagram’da reklam oluşturmak, şirketinize görünürlük, çekicilik ve marka tanınırlığı getirir. Kısa videolar, fotoğraflar, ürün ve hizmet kullanımı eğitimine yardımcı olmak için harikadır.
İlan Seçenekleri
Resim: Resim veya video içeren en yaygın reklam türü, Harekete Geçirici Mesaj ve açıklama.
Atlı Karınca: metin ve CTA düğmeleriyle aynı reklamda en fazla 10 resim yayınlamanıza olanak tanır. Bir hikaye anlatmak veya çeşitli ürünleri sergilemek için idealdir.
Hikayeler: Bahsettiğimiz diğer formatlar beslemeye yönlendirilir. Hikayeler reklamlarında, markanızı kullanıcıların Instagram hikayeleri arasında tanıtabilirsiniz. Görüntüler ekranda 5 saniye ve videolar maksimum 15 saniye görüntülenir. Bir Hikayeler atlı karıncası oluşturmak da mümkündür.
Linkedin Reklamları
LinkedIn Ads, sosyal ağın profesyonellere yönelik reklam platformudur. Segmentasyona izin verir ve genellikle daha nitelikli kullanıcıları çeker, çünkü kullanıcının nerede çalıştığı ve mesleği hakkında daha fazla veri mevcuttur.
Yerel Reklamlar
Yerel Reklamlar veya yerel internet reklamcılığı, sayfadaki deneyimlerini etkilemeden halkla alakalı reklamlar sunmanın bir yoludur. Haber sitelerinde genellikle sayfanın alt kısmında yer alan bu formattaki bir reklamı mutlaka bir öneri olarak görmüş olacaksınız.
Yerel Reklamların temel avantajı, afişlere göre daha az müdahaleci olmaları, bilgilendirici veya eğlenceli içerik sunarak halk için değer yaratma potansiyeline sahip olmalarıdır. Ayrıca, izleyicilerle duygusal bir bağ kurmanıza olanak tanır ve diğerleri arasında olası satış oluşturma, marka bilinirliği gibi çeşitli hedeflere sahip olabilir.